Friday 2 November 2012

Fobia Jalan Raya

Menghabiskan sedikit masa membelek2 muka buku sambil menemani baby yg sedang lena...slps ini mungkin pergi menjenguk anak saudara yg bru keluar hospital...terbaca status seorg kawan yg hampir kemalangan disebabkan mengantuk...terfikir pasal hemah dijalan raya...ragam pemandu di jalan raya...nk dijadikan cerita stlh bbrp bulan kat kl ni saya masih belum mempunyai kekuatan utk memandu disini -stlh hampir 4 thn x memandu di kl....menemanni husband disebelah pun sudah membuatkan saya kecut perut...apa taknya dgn kereta bersimpang siur...cilok sana...ciloksini...cukup membuatkan saya patah semangat...tp yg tensionnya apasalahnya bersopan sekurang-kurangnya bg 'signal'...kiri ke kanan ke ...seolah2 kita meminta izin.senang cerita org lain tahu tujuan anda...sekurang2 nya boleh mengelakkan sesuatu yg buruk terjadi....bukan semua org macam Toby Logan...(pengaruh dr cerita the listener hypp tv...hehe)...boleh membaca fikiran anda kan....mungkin saya harus beranikan diri...insya Allah kalau sudah bekerja nanti terpaksalah berdikari dan memandu sendiri ke tempat kerja...moga Allah murahkan rezeki saya dan anda semua...Ameen

No comments:

Post a Comment